Best Friendzzz / Kindergarten King
S1, E5: Best friends Dana and Myron have a fight, and Myron decides to make sleeping Shari his new best friend. Since she is always asleep, he uses an empty glass pressed up against her head to "hear" her thoughts. / Todd saves a kindergarten kid's stuffed animal, and the 5 year olds make him their king, doing everything they can to serve and protect him, which makes Todd completely mental (and Myron extremely jealous).