Best Laid Plans
S3, E13: When a mother makes a decision regarding care of her vegetative adult son, Dr. Halstead and Dr. Manning find themselves at odds. Dr. Rhodes goes behind Dr. Bekker's back to figure out a way to get his patient at the top of the transplant list. Dr. Choi is at a loss when a woman in the waiting room falls asleep and won't wake up.