Best Laid Plans
S1, E21: Plans change, people change -- After being pressured by Texas Methodist University (TMU), Coach Taylor (Kyle Chandler) makes a rash decision that disrupts his future at Dillon and upsets the women in his life. While Coach Taylor deals with changes in his career, Riggins (Taylor Kitsch) deals with his new inappropriate relationship with the single mother next door. Jason (Scott Porter) moves into a new apartment and Landry (Jesse Plemons) finally reveals Tyra's (Adrianne Palicki) horrible secret. The tense drama unfolds around the women of Dillon and football takes a backseat.