Best Laid Plans
S1, E11: Finley is forced to go inside the mansion as part of a hostage exchange. In an effort to trick the world into believing he is innocent, Gibson takes extreme measures and sets his sight on a new target for his next parent mission. With Meg’s help, Gibson enacts a piece of his plan that will bring out the truth about the soldier program.