Best Served Cold
S1, E2: At the dawn of the 20th Century, a new breed of innovator rises up to expand American industry and push the limits of new technology. A trailblazer named Milton Hershey bets big on a revolutionary idea, and then a father and son duo named Mars start on a path to challenge the chocolate throne. Plus, the titans of food weather the storm of the First World War and push the boundaries of invention in the Roaring Twenties.