Betrayal
S1, E13: Recently released from prison, nefarious criminal Cyrus Vanch (guest star David Anders) intends to re-secure his position as leader of Starling City’s underworld. His first step is to take down his biggest opponent in the city – Arrow. Meanwhile, Oliver shows Moira his father’s notebook and questions her about the names on the list. Thea is miserable as she starts her internship with Laurel at the legal aid office; and Detective Lance makes a deadly mistake that puts Laurel in the crosshairs of Vanch.