Better Half
Сезон 1, серия 10: With ATF agent Stahl pressing the women of SAMCRO, Jax sees Chief Unser as the key to the club's salvation. Tara still reels from the Kohn situation. And Cherry reveals some interesting information about her past to Gemma.