Better Laid Than Never (1)
시즌 9, 에피소드 22: Andy and Connie return from their weekend with Theo. A boy goes missing and the squad is lead to a pedophile in the area. John meets with a lawyer about his father's estate. McDowell and Ortiz investigate the death of a woman found in her apartment, where an ex-con neighbor is suspect. The investigation into Scott's murder points towards his friend. Rita meets John's father.