Between a Sign and a Hard Place
T1, E20: Harry and Debbie have finally sold their home in Kansas and prepare for a Beverly Hills-style yard sale. Donna reveals details of her separation to Kelly, and the two search for locations so Donna can open a clothing store in Beverly Hills.