Between The Sheets: "I'm Nervous Your Model Is About to Have a Britney Moment."
Сезон 1, серия 3: Layla and Josh are on the verge of losing their lingerie line, and their relationship. Joe Zee thinks they need to change their direction before they can reach success in the lingerie market.