Beware My Power... Green Lantern's Light, Pt. 1
Сезон 1, серия 1: In the first part of the two-part series premiere episode, ace test pilot Hal Jordan (voiced by JOSH KEATON), who leads a secret life as Earth's guardian Green Lantern, is called back to Oa. Searching for the culprits behind a series of Green Lantern deaths in "Frontier Space", Hal and his gruff fellow Green Lantern Kilowog (voiced by KEVIN MICHAEL RICHARDSON) "commandeer" The Interceptor, a prototype spaceship powered by pure Green Lantern energy and an advanced artificial intelligence system that Hal names Aya (voiced by GREY DeLISLE).