Beyond Good and Evil
S1, E5: Victor and Aisrehdar battle one-on-one for the possession of UNIQUE, the original Oath of Time. What tricks will the expert gambler attempt to use on the child of a god? Meanwhile, Kiri and Blaze battle using the opposing forces of water and fire.