Beyond Redemption
S4, E4: Laurel must deal with the repercussions of taking Sara (guest star Caity Lotz) to Nanda Parbat. Meanwhile, Oliver asks Captain Lance for a favor. And while he's not surprised at the response, he is surprised at what he finds out next.