Beyond the Aleutian Islands
Сезон 1, серия 101: Photographer Ian Shive joins a group of researchers with the U.S. Fish and Wildlife Service in the remote Aleutian Islands on a risky attempt to assess the wildlife populations of some of the largest seabird and marine mammal colonies in the world.