Beyond the Mic
S1, E2: Today, brand collabs, sold out tours, TV and movie deals are commonplace. However, in the early days, Hip-Hop struggled to find a place in the mainstream. LL Cool J connects with icons that helped establish Hip Hop as a force in pop culture.