BFFs
S3, E1: Cleveland is upset when he finds out that his supposed best friend Peter Griffin came to Stoolbend and did not call him to hang out. In an effort to bond with his other friends, he takes them on a camping trip hosted by guest star Ric Flair that quickly turns into a dangerous redneck, hillbilly huntdown. Meanwhile, Rallo competes in a Quiz Bowl tournament after being forced to enter by Donna to prove that he is just as smart as the other kids in his class.