Biblical Jerusalem's Ancient Water Systems
S1, E5: Continue your archaeological exploration of the City of David by focusing on its ancient water system, centered on the Gihon Spring. Learn about the three different water systems that were created - Warren's Shaft, Siloam Channel, and the impressive engineering feat of Hezekiah's Tunnel - due to the spring's location outside the city walls.