S1, E1: Begin your study of the oldest and most widespread forms of life on Earth: microbes. Dr. Melissa Booth outlines the course and introduces Lina, the fictional character whose life will be explored from the perspective of the microbes that live in, on, and around her, from birth to adulthood. Learn how the microbes that colonize an infant during its earliest weeks influence long-term health.