Сезон 6, серия 1: When Ted and Barney argue about who has "dibs" on a hot girl, Ted realizes that she is there with Cindy (guest star Rachel Bilson), a girl he previously dated who is also the roommate of his future wife. Meanwhile, Robin is heartbroken over Don, and Marshall can't keep quiet about his desire to start a family.