Big Flappy Bastards
S1, E2: Unsure how to properly discipline Jake, Charlie ignores him after the child "forgets" to stop feeding the seagulls and leaves the door open. As a result, the gaggle of birds enters the house. Meanwhile, Alan gets a surprise from Judith when he goes home to fix her sprinklers.