Сезон 5, серия 3: With the agency back in business, Bo and Tamsin start playing bodyguards for a famous Japanese warrior with a hit on his head. While they struggle to work as a team, Lauren is forced to turn to Dyson for a crash course in self-defense when her research starts earning her death threats of her own.