Alaska: The Last Frontier Big Machines, Bigger Risks
S7, E103: For 80 years, the Kilchers have relied on an arsenal of equipment, machines, and weapons, vital to their family's survival in Alaska. Today, these incredible and dangerous tools of the Kilcher homestead are the only things keeping it from falling apart.