Big Man on Campus
S1, E2: As Michigan enters the second half against Florida, the quarterback situation remains unstable. Coach Harbaugh must figure out a way to overcome a halftime deficit and win the season opener. Back on campus, the young Wolverines start classes and acclimate to life as student athletes while the first home game of the year approaches.