Big Speed Gains: Cheap and Fast!
Сезон 1, серия 1: Mike and his friends use their Roadkill ingenuity to try to add major speed to their '85 S-15 truck. When they're done wrenching, they'll see if it can beat Randy Pobst and a new Shelby GT350 Mustang around a road course.