Big Time Audition
Сезон 1, серия 1: James, Carlos, Logan and Kendall get the opportunity of a lifetime when they are asked to head to Los Angeles and form a singing group. Once they are in Los Angeles, they must figure out a way to make Gustavo Rocque and Rocque Records happy in order to become a singing sensation.