Big Time Beach Party
S2, E12: The guys get to hang out at Griffin’s beach house for day and invite the Palm Woods kids along. Carlos and Logan hunt for buried treasure, James falls for a pretty girl who he suspects is a mermaid, and Kendall Jo’s relationship hits the skids.