Big Time Halloween
S2, E5: It’s Halloween in Palm Woodsylvania and the monstrous personas of Big Time Rush come to light. James is a sexy Vampire, Logan is a Zombie who keeps losing his limbs, Carlos is Franken-Carlos, and Kendall is a Werewolf.