Big Time Rescue
S3, E11: Kendall and Logan volunteer at a dog shelter and end up adopting 12 dogs, but a sneaky heath inspector is on to them. Carlos and Jennifer's puppy love is sickening and it's up to James and the other Jennifers to rescue them.