Bigamist
S1, E5: Keegan (Greg Kinnear) exploits the judge and prosecutor’s rocky divorce in his defense of a prominent restaurant owner charged with bigamy. As Mikki (Bojana Novakovic) seeks help fending off a vindictive ex-client, personal and professional problems plague Scarlet (Necar Zadegan) and Ben (John Ortiz).