S4, E5: Taylor becomes personally invested in having Bull help a dancer, Jessica (Angelic Zambrana), bring a civil suit against a real estate mogul who assaulted her at a gentlemen's club when the district attorney's office refuses to pursue criminal charges. As the TAC team faces an uphill battle in court due to the defendant's fame and popularity, Bull aims to select jurors who believe privileged people don't deserve special treatment.