Billy & Mandy Moon the Moon
S6, E13: "Billy and Mandy Moon the Moon" - When cheese-obsessed alien invaders from the Moon abduct Billy, Mandy, and Grim, it's up to our heroes to save the world's dairy supply with magic, kung-fu, and a good nose-picking.