Billy Meier and the Multiverse
S1, E3: In 1975, Billy Meier claims he's traveled through time and space with an alien race from the Pleiades star cluster. In the decades following his revelation, both skeptics and Ufologists say it's a hoax despite Meier providing photographic evidence.