S1, E2: In the heart of Brazil lie the immense wetlands of the Pantanal--an area 10 times the size of the Florida Everglades. In the dry season, over 650 species of birds descend onto the shallow marshes to feast, breed, and raise their young, including the the regal jabiru, the colorful hyacinth macaw, and the noisy chacalaca.