Birds of a Feather
시즌 3, 에피소드 4: The truth can sometimes hurt and the Liars must take that into account when deciding to reveal secrets. Hanna's visits with Mona are driving a wedge between Hanna and Caleb. But would it be so bad if Hanna told Caleb that she needed to see Mona to get information about this "A?" Aria, on the other hand, is dreading telling Ella that Byron is back in the dating scene and dating Meredith. But wouldn't it be better if Ella found out from Aria than hearing it someplace else? And Spencer needs to know the truth about Melissa, even if the truth hurts. Meanwhile, Emily finds some solace after meeting Maya's cousin, Nathan.