Birth & Mission
S1, E1: The extraordinary circumstances of Jesus's birth highlight Mary's crucial role. Jesus's wisdom is evident as a young boy in the temple, foreshadowing His destiny. As His teachings begin to unfold, He asks unlikely men to follow Him and calls them to be His Twelve Apostles, revealing the essence of love and compassion that will define His journey and inspire generations to come.