Birthday Boys
S1, E18: At Kyle and Andy's birthday dinner, Jim offers to pay the check but Dana says she doesn't mind paying because she makes more money than Jim, which enfuriates him; Jim buys a donkey for the girls, even though they ask for a pony, to prove he can pay for anything.