Birthday Do Over / Chore Time
Сезон 1, серия 1: It's Sammy's birthday! And for the first time ever he's having a friends-party. Or so he thought... It's chore time, but Sammy and Raj keep getting distracted by the latest and greatest augmented reality, mobile-based video game!