Biscuit
S6, E6: After returning from quarantine, Glenn enlists Cheyenne and Bo's help to get Dina to relinquish control. Jonah and Mateo have second thoughts about helping Sandra with her cat's medical needs. Garrett struggles with customer returns due to a new Zephra policy.