Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles Bishop Makes Her Move
S1, E5: The origin of the woman called BISHOP! Why does she hate mutants? What is the secret of the Mechazoids? And exactly what happened the night the Turtles fell into Bishop's trap?