Defenders of the Wild Bison, Not Buffalo
S1, E5: Once upon a time, there were millions of bison; now, there are less than 1,000. Ivan dives into the history of bison populations in the U.S., as well as the current state of their protection, and gets involved in collaring efforts in the Henry Mountains.