Prime Suspect Bitch
S1, E3: While helping out at her father's (Peter Gerety) bar, Jane (Maria Bello) finds herself without her gun when she confronted with a robber. Calderon (Kirk Acevedo) and Jane get assigned to solving the murder of a woman found in a dumpster. Meanwhile, Carolina Rivera (Elizabeth Rodriguez) tries to befriend Jane while working on her father's robbery case but gets the cold shoulder. Aidan Quinn, Brian F. O'Byrne, Tim Griffin and Damon Gupton also star.