Bitter Victory
S1, E5: With Jose injured, the Gamblers look to a new rider with a family connection to the sport. The death of a rider rattles both Ezekiel Mitchell and the entire league to their core. One Oklahoma star grapples with setbacks as another one enjoys a comeback. In the Ozarks, a much-antipated matchup ends in shock for both teams.