Black Eyes and Broken Hearts
S1, E16: With Smash (Gaius Charles) spearheading the protest, the team is in for an upset for their next playoff game. While Coach Taylor (Kyle Chandler) deliberates between firing one of his best coaches and succumbing to his players' demands, Julie's (Aimee Teegarden) friendship with Tyra (Adrianne Palicki) becomes more and more destructive. Meanwhile, Jason (Scott Porter) makes a life-changing decision and Matt (Zach Gilford) does whatever he can to win Julie back. With some of their best players protesting, will Dillon be able to come out with a victory come Friday?