Сезон 2, серия 7: A troubled teenager believes he was abducted as a baby and turns to the Lightman Group to help him uncover the secrets of his past. Meanwhile, Loker investigates the origin of a deadly stampede that occurred at an electronics megastore the day after Thanksgiving.