Workin' Moms Black Sheep
S4, E2: Alice's new internship at Kate Foster P.R. drains Kate's resources the day of a client event, while Lionel's attempt at teaching his daughter the meaning of responsibility backfires; Frankie makes a decision Bianca may not be ready for.