Black Wherever I Go
시즌 1, 에피소드 7: Alex and Simone sing at a rally that Derek organizes, but when protesters attack the police, Derek is arrested. Then, when Star doesn't show up for a recording session, Jahil has someone else step in for her. Meanwhile, Alex races through town to rescue Derek.