Black-Winged Redbird
시즌 6, 에피소드 2: Jane discovers an important clue to Red John's methods as the team encounters four of the suspects – Gale Bertram, Reede Smith, Ray Haffner and Sheriff McAllister – and the CBI investigates the case of a software engineer killed by a drone strike.