Blackbird
S2, E6: After Hendricks bans Masters from using black participants in his study, Masters contacts a journalist to promote his efforts, using the debunking of black sexual stereotypes as the lure. Johnson is forced to accept DePaul’s choice to end her chemotherapy treatments. Gene uncovers the truth about Betty and Helen’s relationship. Libby fires Coral after discovering she lied about Robert being her lover.