시즌 1, 에피소드 1: Hotel Manager Lukas Franke (Matthias Schweighöfer) finds himself a victim of a hacking attack, his online information altered to implicate him as having masterminded a cyber-attack on Berlin resulting in a city-wide blackout. Lukas goes to his estranged brother for assistance, who directs him to a local hacker, Dalton (Louis Hofmann).