Blaine's World
S1, E13: In the season finale, after discovering new evidence in the Max Rager case, Liv and Clive pay a visit to Vaughn Du Clark (guest star Steven Weber) at Max Rager HQ. Ravi continues his search for a cure. Meanwhile, Blaine makes Liv an offer she can't refuse, and Major finds himself in an unbelievable situation.